.: Heartless :.


Assalamualaikum!

So today I decided to talk or should i call it membebel about me.. yes me, myself.. Semenjak dua menjak ni, I think a lot.. about myself.. What kind of person i am..

Some of my close friend (ramai actually.. -___-'') said that i iz a very heartless person.. By heartless they mean is cakap-pakai-lepas-tak-jaga-hati-orang-langsung type of person..

Sooo, i did some self thinking.. did i..!? did i jenis yang cakap lepas tak jaga hati orang.. Omaaaiiii, and i think YES.. Betul.. -____-''

Dalam bahasa lembutnya i iz JUJUR.. which is brutally honest and more annoying..!! well, i just speak my mind je kot, i tak suka, then i cakap laa i tak suka.. Takkan I tak suka tapi i nak cakap i suka pulak kan.. kann... (tanak kalah)

Tapi i jujur dengan kawan kawan yang i rapat je laa.. takde laa i jujur cakap lepas kat orang orang yang i tak kenal or orang yang i baru kenal..

anyway..

Berbalik kepada topik tadi, Heartless.. Yes, i admit.. i memang kinda little bit tiny kecil sebesar kuman Heartless and annoying.. (Booooo!!)

there's one episode where my friend show me her picture masa zaman baby baby dulu.. selalu kan kalau gambar zaman baby ni mesti laa die akan expect kita cakap.. omagaaad, cutenyee you.. macam nak picit picit gigit gigit je..

but, sebab mulut i jahat honest sangat i cakap, "ehh, macam o***g a**i laa" Astagfirullah hal azim (btw, kat gambar tu kulit die macam gelap sikit, and her hair little bit kerinting halus.. still tak mengaku mulut die jahat tu.. ish ish ish.. adiba.. adiba..)

so, i cakap jujur je laa.. and, my friend terus tarik muka masam.. ok, admit. i'm sorry dear.. and i realized that i talk first think later or i guess in MY case talk first and never think..

so, because of my mulut-puaka ni, i often makes my friends annoyed with me and hurts their feeling (without my conscious) but still, jahat jahat mulut i they still wanna be my friend.. thanks gais, l lebiu a lot to the universe and back..

ehh.. panjang pulaa bebels i ni.. ok. so, i make promise to myself.. no more mulut-longkang ok? deal?

deal.

i will try my bestest (betui ka ni..? lantak pi laa) to jaga my percakapan so that i will not talk like mulut-puaka or mulut-longkang.. i will think before i talk.. janji..

to my dearest family, friends, neighbours and semua semua yang pernah terkena panahan mulut-puaka i ni.. i'm really sorry.. i really didn't mean it.. reallyyyyyy.. Forgive me..  :'(

enuf membebels..

seeyaa..